Forum Łysienie.net - Opinie i komentarze na tematy związane z włosami

Poczytaj opinie i komentarze dotyczące problemów takich jak wypadanie włosów, łysienie czy rzadkie włosy.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj




Poprzedni temat :: Następny temat

Tagi tematu: czubka, lek, lysienie, na, od, skuteczny

skuteczny lek na łysienie od czubka
Autor Wiadomość
Pewnik 

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-12-02, 17:18   skuteczny lek na łysienie od czubka

Witam wszystkich,
mój problem wygląda tak: łysieję od czubka głowy. Mam 46 lat, więc jeszcze nie jestem taki stary, włosy mam ciemne, prawieże czarne, a na środku, na czubku głowy jestem łysy jak na kolanie.. Świecąca skóra wręcz.
Trochę o mnie: pracuję jako nauczyciel wychowania fizycznego, praca raczej niestresująca, ale tez niezbyt płatna. Uprawiam sport - gram w siatkówkę, chodze na siłownię, na basen. Jem różnie - to co żona ugotuje, rzadziej na mieście. Mniej owoców i warzyw, niż więcej, ale zawsze coś ugryzę. Nadrabiam sokami. Więc co skutecznie może zwalczyć konkretnie ten problem? Łysieję tam od ok. 30 - 35 r.ż.
 
 
Ola 

Dołączyła: 13 Lis 2013
Posty: 150
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-12-17, 23:22   

Hmm teraz to już nie można "tam" chyba za dużo zrobić ;) jeżeli od 16 czy nawet 10 lat nie ma w tamtym miejscu włosów, to ratuje je wyłącznie przeszczep. Niestety, jest nikła a wręcz żadna szansa, że po tylu latach cebulki nagle obudzą się do życia, bo ich juz tam pewnie nie ma.
Jedyne co możesz robić to próbować spowalniać rozprzestrzenianie się łysiny różnego rodzaju wcierkami, najlepiej zapisanymi przez dermatologa po zebraniu dokładnego wywiadu i obejrzeniu głowy.